Shaklee

Shaklee

Thursday 14 August 2014

Business thingking....

Sungguh tidak dinafikan memang saya otak business.Semua benda mmg nampak boleh jual dan boleh jual hahhahhaha.Yang paling best klu ada org bg baju / ape bentuk pakaian yang sy rasa xselesa tu pun sy jual...jahat kan xhargai pemberian org.Tapi bkn mcm tu sebenarnya, bg sy klu xpakai lagi rugi kan, walau apa pun si pemberi tetap dpt pahala...ALLHAMDULILLAH
      Sebelum start business SHAKLEE ni sy dah ada business sendiri dah iaitu COTTON COLOR , shaklee utk isi celahan masa business hakiki je. Tapi alhamdulillah walau pun shaklee business sampingan tapi pulangan yg sy dpt lumayan.Tak dinafikan business shaklee ni amat mudah,semuanye dihujung jari cuma keikhlasan serta pengkongsian yang kita rasa dengan suppliment shaklee tu harus dikongsi. Perkongsian dari hati lebih cenderung untuk kita tarik lebih ramai pelanggan mencuba suppliment shaklee & start business dengan SHAKLEE.
     Kepada yang ingin memulakan business dan masih mencari peluang business, sy sedia membantu untuk memberi sepenuh tunjuk ajar dengan SHAKLEE.

DIAMOND > MIRACLE > RICH FAMILY > iREACH

bukti kejayaan group kami dengan Shaklee.We are family !!!

Love Shaklee...


No comments:

Post a Comment