Shaklee

Shaklee

Tuesday 14 October 2014

Advance Join Health

Saya belum pernah ambik suppliment AJHT ni maklum la saya kan masih muda...hahhaha korang jgn muntah sudah !!!

tapi saya nak cerita pengalaman seorang customer saya, masa tu  saya bukak Booth Cotton Color kt AEON Seremban hah ape lagi take advantage msk kn flyers dlm plastik bag barang yg customer beli dengan saya la..

Esok nye makcik ni dtg balik ke booth saya bgtau berminat nk tahu psl Shaklee.Dia ada masalah sakit lutut maklum la dulu nurse yg kerja nye berdiri je so bila dah pencen ni baru lah datang sakit tu.

"dulu makcik pernah makan satu suppliment S (nama S je sbb rahsia heheheh) tapi sakit tak hilang pun yg turun kolestrol je, anak makcik dh lama suruh makcik cuba shaklee ni, hah smlm dapat flyers tu yg hr ni makcik datang nak tanya pasal suppliment shaklee ni"

Alhamdulillah, so saya cerita la sikit sebanyak psl set sendi ni terus makcik ni berminat nak join ahli dan cuba set sendi ni.

kesan nye...saya sangat bersyukur ke hadrat illahi sebab saya dapat menolong makcik ni.


Advance Join Health





No comments:

Post a Comment